24 marzo, 2013

día dos Tu mejor amigo



Xabier Francisco Urcelay. i ho és TOT. la meva vida, ànima i ser, és el meu avui i el meu demà. L'estimo amb bojeria perquè sap apreciar-me, aguantar-me, estimar-me i respetar-me. és un dels pocs nois d'aquesta terra que realment té dos dits de front i sap el que fà.  m'encanta que sempre hi sigui cuan el necessito, que no em falli mai..
M'encanta tal i com és, tot ell. Es únic i és el que més m'agrada d'ell. La seva sinceritat, transparència, que hi hagi aquest  vincle de confiança mútua..
Amb aquest any i mitj que fa que el conec m'ha demostrat moltissim i m'ho segueix demostrant dia rere dia. Ets un dels pocs nois a qui m'he obert totalment, l'unic a qui puc estimar tant, i a qui li tingui tantissim apreci. Ets més que tot..
Ets la meva meitat, i no podria soportar perdre't, perquè sense tu no seria res.. Les tardes aquestes que passem, no les canviaria per res del món.
Ets el millor que m'ha passat sisku. ets per sempre, ho sé..

No hay comentarios:

Publicar un comentario