25 marzo, 2013

Día tres, la persona más especial que conoces



la persona més especial de la meva vida és la meva Hilda, el meu sol.. Sense tu, no sé que en seria de mi.. sense les nostres nits, xerrades, quedades... Que et conec desde que erem dos taps de bassa i que això no ens ho treu ningú.. Ets la meva altre meitat, t'estimo, i vull que sapigues que jo MAI t'oblidaré, passi el que passi em tindràs aquí, per tot ja saps, lo bo i lo dolent..
m'ajudes en TOT, m'estimes, em comprens, m'acompanyes a les meves bojeries..
Que cuan no sóc amb tu, els dies se'm fan complicats.. però no hi ha res que no s'arregli amb una bona trucada xerrant unes cuantes hores..
A pesar de la distància, no hem perdut l'amistat perque es un gran llaç el que ens uneix i mai ningú el podrà tallar.. Perquè sé que vam nèixer per trobar-nos i entendre'ns. La vida és molt injusta i ens ha separat, però els km no son res si tu ets amb mi.
T'estimo amb bojeria i que, passi el que passi ho seguiré fent, ho saps. Ets massa especial, mai podria fer-te mal, ni deixaré que te'l facin, ho saps.

11 anys al teu costat son molts, i ja en portem dos que som més que inseparables, començar dos anys al teu costat no té preu.. i cada vegada va a millor.. Tinc moltissimes ganes de que arribi l'estiu, de passar amb tu tot el temps possible, de viure'l al màxim i sobretot, disfrutar-lo.. Ja saps el que tenim parlat, cada vegada a millor! T'estimo!


No hay comentarios:

Publicar un comentario