29 abril, 2012

Gràcies.


Sisku, mersi per tot el que has fet per mi durant aquest temps per ser tant enormement increïble i per cuidar-me tant bé. Una persona com tu es molt difícil de trobar i molt fàcil d'estimar.
bff, fa casi 5 mesos que ens coneixem i per mi es com si et conegués de tota la vida.. Que de veritat que moltíssimes gràcies per ser al meu costat en els meus mals moments i per agafar-me abans de que caigui o per recollir-me en el mateix moment que he caigut. Que per tu jo i per mi tu, i que et prometo que jo hi seré per sempre amb tu, que mai et deixaré anar, que he arribat per quedar-me i no cal dir que em tens per més que per tot. Que gràcies per confiar-me el que sents, per deixar que t'animi, per totes les abraçades, per tots els somriures que has compartit amb mi, per totes aquestes tardes al teu costat que mai oblidaré, per dedicar-me tantes cançons, per fer-me sentir especial i estimada. Per no deixar-me sola i evitar que plori. Per ser-hi en totes les circumstàncies. Gràcies per existir... 
Tot això ho hem d'agraïr a aquella maravellosa conferència de matemàtiques. A aquella tarda del 30 de novembre de 2mil11... Que sé que no sempre he sigut la millor amiga del món, i que molt sovint soc la persona més borde que hi pot haver.. Pero et prometo que mai deixaré que això s'acabi, perque som eterns ho saps. 
Només puc dir que simplement motiva tenir el millor amic del món

No hay comentarios:

Publicar un comentario